*************************************************************************
Fotografie je báječný způsob pro komunikaci a je to skutečně univerzální jazyk.”.
- Bill Frakes
**************************************************************************
Za případné komentáře, postřehy, názory a nápady všem děkuji!
http://ondrejcipera.cz/ bannditos@seznam.cz
****************************************************************************
Stránka na facebooku: https://www.facebook.com/photobannditos

Pexeso pro děti
na prázdniny

Za pár korun spoustu legrace
a ještě dětem cvičíte paměť.
Kód: NaPrazdniny

199 s kódem
Podzimní procházka na zřiceninu Zubštejn, která se tyčí nad vesničkou Pivonice. Bohužel jsme chytli pěknou mlhu a tak výhled do podhradí byl dosti omezený a viditelnost téměř nulová. Ze Zubštejnu jsme pokračovali na blízkou zříceninu Pyšolec. Povedlo se nám přejít odbočku a tak jsme docupkali až do Víru a hrad v údolí marně hledali. Museli jsme se vrátit, druhý pokus už byl úspěšnější. Druhý den už bylo počasí znatelně hezčí. Vyrazili jsme vlakem do Nedvědic odkud jsme šli po toku řeky zpět do Doubravníku a do Maňové.
  • 28.10.2014
  • 14.6.2009
Návštěva brněnské zoologické zahrady po několika letech nám odkryla spousty novinek a úprav...
  • září 2015
První letošní chajdování a výlety po okolí. Zavítali jsme na Židovský hřbitov v Lomnici, kde po předešlých vichřicích spadnul strom mezi náhrobky. Prošli jsme se po židovské čvrti a pokračovali k Mostu míru v Dolních Loučkách. Po obědě jsme se odměnili sladkou tečkou v cukrárně Cherry v Předklášteří. Na chatě nás čekala pěkná zima, a tak jsme byli nuceni se zahřát sekáním dříví a třešňovicí, pak už jsme mohli začít vytápět. Další den jsme navštívili nový místní minipivovar Doubravník a ochutnávali. V neděli jsme jeli vlakem do Nového Města, kde nás v lesích překvapila hojnost sněhu, místy až po kolena...
  • duben 2015
Cestou na Vysočinu byla naše první zastávka ve Žďáru nad Sázavou u barokního mostu z 18. století, který se inspiroval Karlovým mostem v Praze. U každé sochy světce je na vysokém podstavci komentář, který objasňuje volbu jednotlivých postav. Odtud jsme si vyšlápli na poutní kostel na Zelené hoře, která patří mezi nejvýznamnější stavby barokního stavitele Jana Blažeje Santiniho-Aichela. Kostel byl postaven v letech 1719–1722 ve slohu barokní gotiky. Poté jsme obešli Konventský rybník a zavítali na zámek. Bohužel kostel i zámek byly v pondělí zavřené tak jsme pokračovali v cestě. Přijeli jsme do wellness penzionu, kde jsme se ubytovali, dali pifko a večeři, chvíly si odpočinuli a šli na masáž. Po masáži proběhlo saunění a pohoda ve výřivce. Další den jsme se vydali k betonové 3m soše jelena od Michala Olšiaka z července 2012, která stojí nad obcí Slavětín u Žďírce nad Doubravou. Pokračovali jsme k rozhledně na Zuberském kopci, ta je ovšem otevřená pouze o víkendech. Popojeli jsme do skanzenu Veselý kopec, nikde nikdo, ale otevřeno naštěstí bylo. Veselý kopec je stará pasekářská osada volně rozptýlených roubenek, které ukazují, jak se žilo drobným zemědělcům v době na začátku 19. stol. do poloviny 20. stol.
  • 30.9.2014
Nedělní procházka začala obídkem v restauraci u Richarda v Žebětíně. Odtud jsme vyrazili přes Ríšovu studánku na přehradu na Rakovec... Dle map to bylo cca 8,5 km https://mapy.cz/s/1mQIy
  • 15.1.2017
Procházka po zamrzlé přehradě. Popojeli jsme busem ke hradu Veveří a odtud jsme šli přes zamrzlej prýgl na přístaviště. Na cestu jsme měli na zahřátí v termosce čaj a v druhé slivovici. Procházku jsme zakončili bezvadnou večeří v restauraci Corida dole v Bystrci...
  • 8.1.2017
Kluci na sjezdových kolech předvádějí v Zamilcu jak maj potrénováno a jak se krásně s chutí a radostí starají o traily...
  • 19.7.2017
  • 22.8.2012
INEKAFE, CITRON, ŠKWOR, KOSOVCI, KRISTÍNA, TŘI SESTRY BANDITOS, Kanci paní nadlesní to vše a mnoho dalšího bylo připraveno na další ročník již tradiční akce Zahájení turistické sezony v ATC Merkur Pasohlávky. ... Kompletní fotoreport zde: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.637735872969449.1073741888.156746671068374&type=1
  • 10.5.2014
První letošní vyjížďka na bicyklu a zároň první letošní grill párty. Najeli jsme 28 km a dali jedno starobrnčo v jedné z prvních otevřených zahrádek na přístavišti, bylo něco kolem půl jedenácté. Poté jsme na dvorku připravili stůl, židle, gril a čekali na první hosty. Pak už bylo jen obžerství, žranice a piatyka do večerních hodin...
  • 11.4.2015
Busem jsme popojeli do Vranova, kde jsme v restauraci u Klímů poobědvali. Poté jsme se vydali po červené turistické značce až k rozhledně Babí lom. Cestou jsme se zastavili u chaty na srnčím kopečku. Pokochali jsme se vyýhledy na Lelekovice a okolí a pokračovali dále po modré turistické značce do Kuřima na nádraží. Do Brna jsme se vrátili vlakem...
  • 8.11.2015
Sobotní výlet vlakem do Tišnova, odtud jsme šli po červené turistické značce podél řeky Svratky do Veverské Bitýšky, kde jsme si dali svačinku. Po cestě jsem konečně na vlastní oči viděl první letošní sněženky.
  • 28.2.2015
Ze Staré Osady jsme jeli autobusem do Ochozu u Brna. Odtud jsme šli po modré turistické značce k jesnyni Pekárna, kde byly krásné ledové homole. Cestou jsme potkali pány s tereníma autíčkama na dálkové ovládání. Závody jim jistim z vrchu dron s kamerou. Pokračovali jsme po modré značce Údolím Říčky až do Mariánského údolí. Výlet jsme zakončili v Líšeňským pivovaru...
  • 9.1.2016
Pálení čarodějnic jsme si zpříjemnili cca 12 km dlouhou procházkou z Doubravníku do Štěpánovic kde již měli nachystánu pyramidu ze dřeva a na vrcholku trůnila čarodějnice. Tam jsme si dali v naší oblíbené hospůdce Na Mlýně na zahrádce pivečko a jeli jsme zpět na chajdaloupku vlakem. Po cestě jsme narazili na místo kam si nejspíš nějaký divoký pes nebo liška nosí oběti. Večer jsme si dali vínečko, zapálili oheň a opekli cigára. Další den přijeli Lucčiny rodiče a začly galeje, začala se chystat střecha nad dřevníkem, aby se na ni dalo stoupnout a mohla se dělat komplet nová střecha nad celou chatou...
  • duben 2016
  • 27.6.2009
Slavnosti jsou připomínkou příjezdu krále Přemysla Otakara I. a královny Konstancie do Oslavan během vysvěcení ženského cisterciáckého kláštera Údolí sv. Marie v roce 1228. Historický obraz je vzpomínkou na udělování privilegií klášteru králem. Proběhl rytířský turnaj na počest královského páru a celá slavnost byla podbarvena vystoupeními kejklířů a muzikantů i historickými řemesly s dobovým tržištěm.
  • 14.9.2013
  • 21.6.2009
  • 15.6.2008
Workshop s Jara Sijka Photography a se zapujcenymi fotaky od FUJIFILM.CZ , snad sem i něco pochytil. Super lidi, bezva parta a večer se šlo na píívo. Díky! Na video z toho workshopu se muzete podivat zde: https://www.youtube.com/watch?v=FLfpg_kf_-A&feature=youtu.be
  • 25.6.2014
JUBILEJNÍ 10. ROČNÍK FESTIVALU "WOODSTOCK" V BORKOVANECH SOBOTA 28.7. 2012, Vystoupily kapely: URGH, StrangeFeelings, Grimmord, Zakázaný Ovoce, Shadow Area, Stuka Squadron, Malignant Tumour, Pumpa, Porta Inferi, Visací zámek, BU-FU
  • 29.7.2012
Akustický koncert skupiny Wohnout v brněnském klubu Fléda.
  • listopad 2013
Jednou ze zastávek turné k nové desce Laskonky a Kremrole kapely Wohnout se uskutečnila 7.11.2014 v Brně na Flédě. Předkapelou byla brněnská kapela ŇUŇU. Fléda byla opět vyprodaná, to mluví za vše a není třeba dalších komentářů.
  • 7.11.2014
První letošní cyklovyjížďka dlouhá 27 km. A poté následoval koncert skupiny Wohnout v Semilasse. Kapela slaví 20 let svého působení a na tour k výročí hraje písničky, které obvykle na koncertech nehrává.
  • 10.3.2016

*************************************************************************
- Bill Frakes
**************************************************************************
Za případné komentáře, postřehy, názory a nápady všem děkuji!